torsdag 12 maj 2011

Torsdag


Ut i skogen ska vi gå....

Redan torsdag och i morgon är jag ledig :-) Jag ska följa med Edvin till skolan och de ska åka iväg till sin "skolskog". Det ska bli roligt, en dag i skogen....he he. Nää det blir nog bra, hoppas på bra väder. Vi har laddat med god matsäck i alla fall.


Idag efter jobbet hade jag planerat för att gymma lite, men jag har känt mig lite hängig idag så jag hoppade över det. Ont i halsen och huvudet har jag, vill inte bli sjuk......Istället åkte vi en sväng till Ikano-huset när Melker var på fotbollsträning. Vi köpte varsin mobil till Vilgot och Melker, Samsung galaxy mini blev det. Sedan fick jag ett par skor, tack Fredrik :-) och så lite goda praliner från Kahls. Nu är det hockey på TV, jippie!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar