torsdag 26 maj 2011

Ont :-(


Jag har så ont i min nacke :-( Jag vet inte om jag sträckte nackmusklerna i söndags när jag tränade. Då kändes det inte något speciellt men det har blivit värre under veckan. Som det är nu får jag äta värktabletter på jobbet, skitjobbigt. Hoppas att det blir bättre med liniment och massage, annars vet jag inte vad jag ska göra. Någon som har tips?

Här hemma är jag alldeles ensam. Melker är på fotbollsträning och de andra är och handlar. I morgon ska Melkers klass åka på lägerskola. Jag ska följa med eftersom jag är klassförälder, det ska bli roligt. Hoppas nacken känns bättre bara. Vi åker runt lunch så jag hinner jobba halva dagen iaf. Det låg ett paket i brevlådan idag, från La Redoute. Jag har bla beställt en klänning till skolavslutningen :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar