onsdag 25 maj 2011

Onsdag


Jag är seeeg, känner mig trött och orkeslös. Vet inte riktigt varför. Idag har jag jobbat och sedan varit på fotbollsträning med Vilgot. Han är så duktig :-) Edvin är iväg och tränar med sin fina häst, han är också duktig :-)

I veckorna händer det inte så mycket här med renoveringen. Vi hinner helt enkelt inte med det, det är väl nåt man får lära sig att leva med. Man kan inte hinna allt. Jag har väldigt svårt för detta, vill hinna med allt hela tiden. Blir sur och tråkig om jag känner att jag inte hinner med. Just nu är jag sur och tråkig.....

1 kommentar:

  1. Köper man ett renoveringsobjek får man verkligen lära sig att vara sak tar sin tid. man får ha tålamod och man får lära sig att stå ut med att det tar tid...jag talar förstås av egen erfarenhet.

    Hoppas det känns bättre idag.

    SvaraRadera