fredag 6 maj 2011

Ett litet fynd :-)


Fredag igen, det känns välkommet. Efter jobbet blev det en tur till gymmet, där körde jag ett hårt pass och solade efteråt. Fredagar på gymmet är bäst, väldigt avkopplande i slutet på arbetsveckan. När jag kom hem så gick vi ut på en power walk, det är så fint väder igen. Hurra!

Fredrik gick upp en sväng på vinden. Där hittade han en gammal annonssida för veckotidningar. Det är från 1918, man kan bland annat beställa "Veckojournalen". "Sveriges elegantaste, vackraste och bäst illustrerade vecko-tidning" ha ha. Så roligt, vilket språk man använde på den tiden. Nu blir det "Så ska det låta".

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jag joggade i morse innan jobbet och det var nog tur det. Eftermiddagen har inneburit en del ärenden och sedan hade jag inte orkat ta mig ut då. Ska försöka komma ut någon gång i helgen också.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Jag gillar precis som du motion och inredning. Det är saker som ger energi, eller hur? Tack för din fina blogg! Kram lotta

    SvaraRadera