måndag 23 maj 2011

Måndag

Fin blomma.

Idag kan jag konstatera att judo är väldigt bra träning för kroppen. Jag har träningsvärk i de flesta muskler tror jag ;-) På förmiddagen idag var jag på dataprogramsutbildning, ganska kul faktiskt. Sedan blev det tillbaka till skolan och en lektion.

Efter jobbet var det full fart till Melkers utvecklingssamtal. Vi har en son som är väldigt duktig i skolan *stolt*, han hade bara några få fel på de nationella proven i svenska och matematik. Nu i kväll har det varit fotbollsträning för Vilgot, matchtröjor och overaller beställdes (grabbarna längtar efter sina kläder). Problemet nu är bara att många grabbar vill ha samma nummer, 7, 9, 10 och 11 är populära. Vi får helt enkelt lotta ut numren.

Kram!

1 kommentar:

  1. Lottning av numren gör det rättvist :-)

    Jag önskar mig träningsvärk, men har ännu inte kommit igång :-(

    Ha det fint

    SvaraRadera