söndag 22 maj 2011

Konfirmation och blåslagen ;-)


Idag har min fina systerdotter Victoria konfirmerat sig. Det var i Linköpings domkyrka så det var maffigt. Allt gick bra även om man fick lite träsmak i baken där i kyrkan ;-) Efteråt var det smörgåstårta hemma hos syster.

Lite blåmärken på underarmen.

På eftermiddagen spelade Melker match, de vann med 4-1 , alltid roligt att vinna. Jag begav mig ned till judolokalen vid 15.30. Det är så här att jag har gått med på att vara med på en judouppvisning tillsammans med min kompis Leif. Men då måste man ju träna lite också, ha ha. Vi tränade från 15.30-ca 18.00, nu har jag ont överallt och blåmärken lite här och där. Det är 6 stycken kast vi ska träna in som är lite "spektakulära", jätteroligt men det krävs träning....

Kram!

1 kommentar:

  1. kul att hitta dig sara igen och din nya fina blogg . jag lägger till dig.
    kram Malin

    SvaraRadera