onsdag 18 maj 2011

*glad*


Idag blev det jobb, har känt mig lite sliten men det har gått bra. Vi har haft en rolig dag idag, mina elever är så gulliga :-) Fick positiv feedback och uppmuntran idag också, det betyder mycket och gör att jag känner *f*n* jag är ju bra på det här! Sånt behövs, det har iaf gjort mig glad idag och framöver. Efter eleverna gått hem arbetade vi med kvalitetsredovisningen. Det gick kanonbra, skönt. Vi arbetade fram till 17.00, sedan var det bara att slänga sig i bilen för att åka till Vilgots fotbollsträning. Grabbarna är kanongrymma, de lirar verkligen boll! En bra dag helt enkelt....

Kram!


1 kommentar:

  1. Visst är det kul med uppmuntran! Tycker i allmänhet att vi är himla dåliga på att uppmuntra och ge våra kollegor och vänner positiv respons. Man blir ju så glad när man får det!:)
    Kram

    SvaraRadera