söndag 1 maj 2011

Sötaste skorna :-)




Idag spelade Melker och hans klass final i skolhandbollen. De gjorde en kanonbra insats och vann guldet! Killarna var så glada efteråt och vi coacher också ;-) Efter handbollen åkte vi till min pappa. Han fyller år i morgon så vi var bjudna på mat och fika, allt var supergott så nu är man mätt.


I en liten ask.....


...låg en liten påse....

...och i påsen, de gulligaste ballerinaskorna.

Igår när vi var i Vadstena smet jag in i en fin butik (vet inte vad den heter). Där hittade jag de sötaste skorna. Urgulliga ballerinaskor, som också är lätta att ta med sig. Vi köpte ju två skåp också. Fredrik åkte tillbaka med släpkärran igår så nu är de här hemma. Ett fick plats i sovrummet och ett i vardagsrummet/matrummet. Jag ska ta kort så får ni se hur det blev. Nu ska jag åka till gymmet en sväng. I morgon är det jobb igen.... :-)

Kram!

1 kommentar: