torsdag 19 maj 2011

Öppet hus gånger 2


Allt på en gång blev det idag :-) Först arbetade jag med det kommande nybygget av skolan och lite praktiska problem som att det ska göras rastvaktsschema osv. Inga lektioner idag alltså. Men vi har haft öppet hus på eftermiddagen, fritids och skola och där var jag med. Det var jättetrevligt, eleverna spelade upp en teater, sjöng och så var det några som uppträdde med dans. Sedan blev det fika också :-) Jag stannade till 16.30, sedan var det bara hem och hämta alla barn och man. Klockan 17.30 började det öppet hus för Melker och Vilgot.

Först såg vi en dockteater hos Vilgot och sen blev det sångstund i Melkers klass. Efter det fick vi gå runt och kika på allt fint barnen gjort, köpa lotter och käka korv (inte jag dock). Jag smet iväg lite tidigare och åkte ner till gymmet, skönt! En intensiv men rolig dag :-)

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar