måndag 9 maj 2011

Fram och tillbaka.

Den här fina skålen (Hannibal, Gustafsberg) har jag köpt på den lokala loppisen.

Vilken "hattig" eftermiddag det blev idag. Jag åkte från jobbet direkt när eleverna slutat för att hinna på utvecklingssamtal med Edvin. När det var färdigt skjutsade jag hem alla grabbar och slängde i mig lite mellis. Efter det åkte jag tillbaka till jobbet för ett viktigt möte. När det var klart var det bara att styra bilen mot Vilgots fotbollsträning. Träning gick kanonbra, alla grabbar är så duktiga.

På vägen hem skulle jag hämta upp Edvin hos en kompis men glömde det. Det var bara att sätta sig i bilen och åka och hämta honom :-) *Pust* nu är jag lite lätt trött kan man säga. Har en hög med tvätt som ropar på mig, men..........

Kram!

1 kommentar:

  1. Älskar de där vackra skålarna! Jag har flera stycken vita men just nu spetsar jag på ett par fina vit-blå som mormor har hemma hos sig :) Också från Gustavsberg tror jag.

    Kram Jenny

    SvaraRadera