måndag 2 maj 2011

Mycket nu...


Vilken dag det har varit *suck*. Idag var det sista tillfället på min matematikkurs så förmiddagen tillbringade jag på universitetet. Förvisso intressant men det är så mycket på jobbet, man behöver vara där.... Hur som helst så hann jag var på jobbet ett tag och planera lite, skönt!

Hängslen var svårt att få tag i.

Efter jobbet var det bara hem och laga mat. Sedan stack Vilgot och jag iväg på fotbollsträning. Jag är ju en av tränarna i laget, jättekul :-) Hann dock inte vara så mycket tränare för barnen, jag fick hålla i föräldramötet ;-) Men på onsdag kör vi hårt! Efter träningen fick jag släppa av Vilgot hemma och sedan sticka vidare till Ikano-huset. Imorgon ska Melker ha "gammeldags" skoldag och på onsdag är det Vilgots tur. Jag var tvungen att hitta ett par hängslen. Efter letande i ALLA! barnaffärer hittade jag ett par svarta på MQ:s herravdelning! Nu ska jag bara slappa.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar