söndag 17 april 2011

Softish dag :-)

Fredrik ska koppla i fina spisen idag.

Härlig dag har det varit! Dagen började tidigt, Melker och jag åkte iväg på fotbollscup. Alltid trevligt att få stå och snacka lite skit med andra föräldrar och få se grabbarna lira boll :-) Efter fotbollen var vi bjudna på söndagmiddag hos fina vänner, det var supergott och vi hade det trevligt i solskenet. Thank´s M och P! Lite semesterresor blev också planerade. Det ser ut som om vi kommer utomlands i år också, fast vi skulle vara hemma och jobba med huset.... ;-)

Framåt kvällen var Melker på laserdomekalas och jag passade på att gymma under tiden. Väl hemma stack vi ut på power walk. Nu har jag precis slängt mig i soffan och blir imponerad av deltagarna i Mästarnas Mästare. Ha det bäst!

Kram!


1 kommentar:

  1. Hej! Vet inte hur jag hittade hit, men så roligt att hitta nya bloggar!
    Så fint hus ni köpt! Vill oxå ha ett sekelskiftshus, min dröm! Såg hur underbara golv och väggar ni hittat bakom masoniten!
    Snygg spis med :-)

    Ha en fin dag!

    SvaraRadera