torsdag 21 april 2011

Målat idag med :-)

Lilla söta Miranda.

Började måla i Edvins rum idag. Fick börja med att spackla igen lite hål. Eftersom att hans rum är gigantiskt, 70 kvadratmeter, så tänkte jag dela upp målningen lite, ha ha. Idag har jag spacklat och målat 1/4 del, jag målade väggarna vita, två varv. Det täckte bra så det räcker med två varv skönt! Så nu är alltså 1/4 del av rummet färdigmålat. Bara att börja med nästa del, det är inte så roligt att vara inne och måla när det är så fint väder dock.......

På eftermiddagen fick jag migrän så det var bara att ta medicin och krypa ner i sängen. Som tur var gick det över framåt kvällen. Vi har precis varit iväg och handlat lite påskmat. I morgon kommer mina systrar med familjer och min mamma med sambo. Det ska bli roligt.

Kram!

1 kommentar:

  1. Ni har mycket jobb framför er, men huset har ju sådana potentialer. Hoppas att du får vila lite på lovet.

    Hoppas nu att du får en riktigt bra påsk!
    kram Ullis

    SvaraRadera