söndag 24 april 2011

Planterat lite.



Vilket väder, det är inte klokt vad skönt det är :-) Idag har jag bara målat lite i Edvins rum, man vill ju vara ute när det är så fint väder. Istället har jag passat på att plantera lite blommor i krukor. Vi var på Plantagen och köpte blommor och nya krukor. Fy sjutton vad dyrt det är med lite större krukor.

På efter middagen kom min pappa med sambo och Fredriks pappa och Fredriks syster hit på fika. Nu ska jag snart bege mig intill stan och gymma lite, det behövs efter påskmaten. Fast godis har jag knappt ätit något, bra va?

Kram!

2 kommentarer:

  1. Vädret är makalöst bra. Äntligen är det vår och äntligen har ljuset kommit till oss :-)

    Jag önskar att jag varit lika duktig som du avseende påskgodiset. Fy sjutton, vad jag har syndat.

    Ha det fortsatt bra

    SvaraRadera
  2. Kul att plantera lite men viss tär det dyrt med stora krukor. Dyrt med växter också tycker jag.

    Här har det ätits (och äts) en massa påskgodis och jag tog en runda i skogen med löparskorna idag. Känns bra!

    Kram!

    SvaraRadera