måndag 25 april 2011

Edvins rum

Svårt att se kanske, kräkaprikos till vänster, vitt till höger.

Så här fint blir det :-)

Jag målar och målar idag med....mycket vit färg går det åt. Men det blir verkligen skillnad. Innan var det någon "kräkaprikosfärg" och en hiskelig bård på väggarna. Dessutom var det fullt med märken och gummigutta eftersom kyrkan haft rummet som lekrum när det var "öppet hus". Nu är det nästan färdigmålat, återstår att plocka ner alla lysrör, spackla och måla taket och sätta upp fototapeten *suck* Men det är faktiskt roligt när man ser att det blir så fint.

Sista dagen på påsklovet är det idag, jag ser fram emot att få träffa alla mina fina elever i morgon. "Min" klass äger :-) Jag har haft ett toppenskönt påsklov. Vädret har varit kanon, vi har hunnit fixa massor i huset, vi har träffat fina vänner, barnen har lekt med kompisar, mina systrar, min mamma och min pappa med familjer har varit här, jag har tränat och så ätit god mat :-) Hur har ni haft det i påsk?

Kram!

1 kommentar:

  1. Vi har haft en mycket lugn påskhelg, men det har varit himla skönt. Det har varit mycket på helgerna det sista!
    Fint det blir när det blir vitt!:)
    Kram

    SvaraRadera