fredag 22 april 2011

Påskfirande.



Vi åt i finrummet, kul att använda det någon gång :-)

Idag har mina systrar med familjer och min mamma med sambo varit här. Vi tog påskfirandet idag då min ena systers sambo jobbar övriga dagar. Vi har ätit god mat och fikat på mammas goda påsktårta. Sedan fick barnen gå på äggjakt i vår hästhage. Alla hittade ett ägg tillslut.....det är inte lätt att komma ihåg var man har gömt dom :-)

Nu har alla åkt hem och jag har hunnit måla lite mer i Edvins rum, det blir så fint. Världens skillnad, kul! Innan vi tapetserar hans fototapet måste vi måla taket, suck.... väggarna går an men taket är jobbigt. Just nu har jag en paus i målandet, det är dags för en power walk längs med Svartån. Skönt att röra på sig efter all påskmat.

Kram!

1 kommentar:

  1. Skönt att ha ett sort rum när man har många gäster. Låter som en skön dag. Blev en power walk här också idag, så skönt.
    Påskkramar!
    Ullis

    SvaraRadera