lördag 23 april 2011

Fårtvål



Nu när vi har flyttat bor vi bara ett stenkast från den fina butiken Hantverksgården. Det är bara att sätta sig på cykeln och rulla nedför kullen, desto jobbigare på hemvägen ;-) I förrgår var jag där en sväng, skönt att få en paus i målandet. Jag tittade mest vad som fanns, men några saker fick följa med hem. Jag köpte ett stort zinkfat som fick bli fågelbad. Sedan köpte jag de sötaste tvålarna gjorda på fårmjölk, ett svart och ett vitt får. De gulliga tvålkopparna fick också följa med. Vill ni kika på vad Eva har i sin butik kan ni titta HÄR!

Idag är det strålande sol, men jag ska försöka hinna måla lite. Träna också hoppas jag....

Kram!

1 kommentar:

  1. Vad mycket fint hon hade, Eva! Synd att jag inte bor i närheten, eller kanske tur!;)
    Jag har tagit en skön joggingrunda nu på förmiddagen, senare är vi bjudna på påsklunch hos svärföräldrarna.
    Glad Påsk!
    Kramar

    SvaraRadera