torsdag 7 april 2011

Lång jobbdag!

Jag behöver köpa lite krokar, de här är superfina.
Finns hos www.jordgubbarmedmjolk.se

Idag har jag inte haft några lektioner. Istället har jag och min kollega Rikard arbetat med det kommande nybygget av skolan (vi är byggruppen). Vi har börjat rensa förråd, plocka ner i kartonger, flyttat om osv. På eftermiddagen har jag haft två utvecklingssamtal och vid 18.00 var det dags för föräldramöte. Vi var färdig vid halv 8. Allt gick bara bra på mötet, jag har så góa föräldrar till "mina" barn.

Nu ska jag äta räkmacka :-) och kolla in den andra SM-finalen i hockey. Ha en fin kväll.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Spännande att var med i en bygg-grupp! Ska det bli en helt ny skola?
    Ha en skön kväll!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Ja visst blir det långa dagar nu. Med möten, samtal och allt som ska hinnas med innan vårterminen är slut. Fina krokar! Måste jag kolla in för jag är på jakt efter liknande, tack!
    Ha de gott//Marie

    SvaraRadera