fredag 1 april 2011

Äntligen fredag!

Ska beställa lite ankarkrokar till min hatthylla.

Så var den här arbetsveckan slut, så skönt. Efter jobbet åkte jag ner på stan och till banken. Vi lämnade över vårat gamla hus idag, så nu är det ur världen. Jag passade på att gymma och sola efter bankärendet, skönt :-) Nu ska jag bara vila i helgen (eller hur....), jag ska försöka i alla fall. Vi har ätit god tacogratäng på quorn nu i kväll, mums. Nu ska vi ta fram fredagsmys och bara slappa i soffan. Lite kaffe nu så är kvällen perfekt.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Du skulle nog behöva en lugn helg, men kan tänka mig att det kan bli svårt!;) Har ju förstått att du vill fortsätta greja i det nya huset.
    Kram

    SvaraRadera
  2. Vad skönt tänker jag att det gamla huset nu är ett avslutat kapitel. När jag sålde min lgh dök köparen inte upp på tillträdelsedagen. En mardröm kan jag berätta...

    Ha en fin och lugn lördag :-)

    SvaraRadera