måndag 25 april 2011

Jag tror jag är kär.... :-)



Min nya klänning från Zara, skärp från Åhléns.

Nu i eftermiddags tog jag en paus i målandet och åkte till den lokala loppisen. Jag hittade en del fint som fick följa med hem (bilder kommer). När jag gick där hittade jag något som jag länge spanat efter, en gammal skyltdocka. Jag hittade en i en antikaffär i Vadstena för några månader sedan men den var så dyr. Tyvärr hade jag inte pengar så det räckte så jag fick åka hem snabbt och sedan passade jag på att ta ut pengar när jag hämtade Melker från en kompis. Så nu står den här hemma i sovrummet :-) Nu har vi både säng och skyltdocka i sovrummet, saknas bara lite andra möbler ha ha.

1 kommentar:

  1. Kul att hitta sådant man letat efter när man är på loppis. Ska försöka ta mig iväg på några jag också, men skulle nog behöva bli av med en massa först ;)
    Ha en bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera