fredag 15 april 2011

Påsklov :-)

Nu ska jag sova länge.

Åhh, nu har jag påsklov :-) Det känns så välbehövligt efter intensivt arbete i många veckor. Det har varit väldigt mycket med utvecklingssamtal, IUP, skriftliga omdömen och implementering av den nya läroplanen. Idag har vi myst och påskpysslat. Eleverna gjorde fina kycklingar och harar :-)

Efter jobbet åkte jag ner på stan en sväng. I morgon ska vi till min syster, hon och två av hennes barn har fyllt/fyller år. Så det blev lite presentshopping. Nu har jag precis vattnat alla blommor och strax ska jag ge mig ut på en power walk. Sedan blir det fredagsmys.

Kram!

1 kommentar:

  1. Just nu önskar jag att jag också hade lov nästa vecka, men jag ska jobba på. Får väl vara glad över två extra lediga dagar i alla fall!:)
    Ha en skön helg!
    Kram

    SvaraRadera