onsdag 6 juli 2011

Utflykt.

Vilgot och jag har rensat ogräs på vår gårdsplan. Den är enorm och full med ogräs. Fredrik gick över till grannen som är bonde och fixade round up istället.

Nu har vi varit i Norrköping. Vi började med att besöka visualiseringscenter. Det var mycket intressant men barnen tröttnade ganska fort. Vi fikade där och sedan promenerade vi vidare ner till värmekyrkan och dinosaurieutställningen. Det var väl ok, men alldeles för dyrt inträde för så lite. Ja, nu har vi gjort det iaf, barnen var nöjda. Jag har hunnit packa lite också, barnens väskor är färdiga. Det är svårt att veta hur mycket man ska ta med sig, man packar alltid för mycket tycker jag.

Kram!

1 kommentar:

  1. Själv låter jag ogräset växa:) Jag köpte en ogrässten istället;)p

    Kram Annica

    SvaraRadera