fredag 8 juli 2011

Koll på läget.

Fredrik har sågat ner lite träd :-)

Nu har jag koll på läget inför söndag, tror jag iaf.... Jag har packat färdigt, antagligen för mycket, men det finns plats kvar om vi köper med oss något hem. Jag skulle vilja köpa lite keramikskålar. Vi köpte några förra året och de är jättebra och fina. Annars har dagen mest bestått av att plocka här hemma. Fredriks syster ska bo i vårt hus när vi är borta så lite städat vill man ju ha. Tänkte åka och träna lite senare också, sista rycket ha ha.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Hej!
    Vad kul att du tittade in hos mig!
    Alltid lika kul med nya bekantskaper i blogglandia :)
    Haha... män och deras motorsågar! :)
    Vilket underbart hus ni verkar ha!
    Ska fortsätta kika runt hos dig.
    Kram
    Jenny

    SvaraRadera
  2. Skulle gärna åka utomlands jag med just nu! Är man hemma ser man bara allt man borde göra.
    Om vi inte hörs innan, så får ni ha en underbar vecka!:)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Så glad en man kan se ut när han fått såga. Det är likadant här.
    Keramikskålar låter fint.

    Kram!

    SvaraRadera