tisdag 19 juli 2011

Åska i luften.



Det har varit varmt idag och solen har tittat fram med jämna mellanrum. Men nu ikväll är det åska i luften. Det är alldeles svart ut över slätten. Vi gick upp på kullen och satte oss för att titta på blixtarna. Ett häftigt skådespel :-) När vi satt där så kom en luftballong. Aldrig att jag skulle ge mig iväg på ballongfärd med åska runtomkring mig. Väggen i sovrummet är slipad och spacklad och taket i köket är slipat, skönt! Nu ska spacklet bara slipas och sedan får jag måla.

Kram!

1 kommentar:

  1. Åh, vilka häftiga bilder. Håller med dig luftballong när det är åska på gång, hmmmm hur tänker man då??????
    Ni har också jobb att göra ser jag;) Här står det lite stilla för maken ska fixa grejer till ventilation innan vi kan göra något mer i rummet. Målning av lister finns ju alltid. Ser ut som om ni har haft det toppen när ni var på semester i alla fall.
    Ha en fortsatt bra vecka!
    Kram Ullis

    SvaraRadera