torsdag 7 juli 2011

Förberedelser


Så börjar den här dagen lida mot sitt slut. Nu ikväll har jag varit och tränat, jag är glad att jag kom iväg. Har haft huvudvärk hela eftermiddagen men jag åkte ändå och tränade. Det gick jättebra att träna och huvudvärken försvann :-) Efter träningen gick jag in en sväng på Åhléns, där köpte jag solkräm, after sun, nagellack och lip-gloss. Det kommer gå åt en del sådant i Tunisien. Sedan smet jag in på Stadium också. Där hade de REA. Köpte 2 linnen, 2 par shorts och ett par badshorts till Vilgot. Jag har hunnit packa mina kläder också, bara Fredriks kvar. Han får ta fram det han vill ha med sig, så kan jag packa sedan, snällt va? ;-) Nu ska vi ha filmmys med Snuten i Hollywood 3.

Kram!

1 kommentar:

  1. Vad kul det låter med en resa! Här har det mest blivit fjällresor de sista åren... kanske dags för en solresa snart?!?
    Kram

    SvaraRadera