onsdag 8 juni 2011

*suckar lite*



Det är oerhört mycket just nu. Varje kväll är det något bokat, avslutningstider helt enkelt. Idag arbetade jag till 18.00 och sedan åkte jag och hämtade Vilgot och Melker på fotbollsträningen. Efter det åkte vi till sportaffären, Melker behövde nya fotbollsskor. Det blev ett par lila "Zlatanskor", han blev nöjd :-)

Bilder:www.junkyard.se

Sedan var det hem och fixa lite kvällsmat och stoppa killarna i säng. Surfade in på min favvoklädwebbutik, Junkyard. Där hittade jag ett par skor!! och en gullig klänning. Passar perfekt till sommaren. Nu ska jag lägga mig i badet, sedan sova.

Kram!

1 kommentar:

  1. Låter precis som här hos oss. Fullt upp och ständigt detta klurande och pusslande med vem som ska hämta vem var och dessutom hinna med allt annat som tvätt, städ och handling.

    Jaja, snart sommarlov!

    SvaraRadera