måndag 6 juni 2011

Solig 6:e juni :-)

Bild från uppvisningen.

Vilken fin dag det har varit. För mig har det varit fullt upp (som vanligt). 09.00 var jag på plats i judolokalen för genrep inför uppvisningen vi har haft idag. Sedan åkte jag hem en sväng för att åka mot uppvisningen till 12.00. Första uppvisningen var 12.30 och den andra 14.00, det gick bra och var roligt! Efter detta åkte jag för att se Melker spela fotbollsmatch, de kämpade på bra i nästan 30 grader plus. Resultatet 1-1.

Sedan hem och slänga i oss mat och vid 17.15 var det fotbollsträning för Vilgot. Vi har inte hunnit så mycket hemma idag, men så är det ibland. Nu har jag precis gosat lite med kattungarna, de är för söta.

Kram!

1 kommentar:

  1. Det går i ett skulle man kunna säga :-)

    Jag känner så väl igen detta tempo ni håller.
    Därför vet jag också att det är helt klart värt det.

    Ha det fint

    SvaraRadera