söndag 26 juni 2011

*Äntligen*

Bild:www.nelly.com
Den här fina klänningen beställde jag hem från Nelly. Gillar axlarna!

Äntligen har sommarvärmen kommit igen :-) Vilken skön dag det har varit. Jag har solat nästan hela dagen. Fram emot kväll tog jag en tur till gymmet, men det var varmt. Tränade inte så länge. Det blir en power walk lite senare istället. Just nu håller Edvin och Fredrik på att lägga i en brygga i ån som rinner nedanför oss. Blir nice att ha en brygga :-) Jag borde ta och lägga in tvätt, det är sjukt mycket. Jag har kommit så långt att jag sorterat den, nu ska den "bara" in i garderoberna.

Kram!

3 kommentarer:

  1. Här får barnen själva lägga in sina nytvättade kläder i garderoben. Detta innebär att dottern ofta har "sin garderob" i tvättstugan...
    Kram

    SvaraRadera
  2. Exakt den hade min dotter på sin avslutningsmiddag i nian... *ler*

    Den är jättefin!

    Kram Lotten

    SvaraRadera
  3. så fin klänning :)
    Hoppas du njuter av solen även idag, för min del är det dags att dra till jobbet nu..
    Ha en fin dag!
    Kram Anna
    Ps. Kika gärna in hos mig imorgon, då är det dags för tävling ;)...

    SvaraRadera