måndag 27 juni 2011

London blir nice :-)

Så här fint är det på vår trapp. Ett gammalt bord från landet har fått en vaxduk från Coop och så två söta pallar från Ikea.

Idag har vi bokat en London-tripp. Det är jag och Edvin som ska åka med min kollega Sofie och hennes son Martin. Det ska bli så roligt att åka ensam med Edvin, bara göra något med ett barn. Jag tror att han är precis lagom i ålder (12) för att uppskatta alla sevärdheter. Är det någon som har tips på vad man inte får missa så skriva gärna!

På förmiddagen idag har Vilgot och jag varit i leksaksaffären och köpt en gummibåt. Den ska han pröva på stranden i morgon :-) Sedan har vi haft Fredriks pappa här. Vi har fikat, solat och ätit, en mysig dag. Sedan har vi snickrat färdigt på vår brygga. Så mysigt att ha en egen brygga. Jag badade också i Svartån, naken...ha ha. Nu ikväll har jag tränat judo, skitkul!

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar