måndag 13 juni 2011

Är inte på humör


Vet inte vad det är men jag är inte på humör. Kanske har det varit för mycket och fortfarande är det väldigt mycket som ska fixas inför de sista dagarna innan sommarlovet. Hur som helst så har vi haft avslutning med Vilgots fotbollslag nu ikväll. Killarna spelade match mot tränarna, det var väldigt populärt :-)

Fredrik har haft semester idag och han har hunnit fixa massor här hemma, bra bra ;-) Kantstenen till vår rundel är på plats, det blir fin, fint. En stolpe till vår fina skylt är också inhandlad. I morgon är det sista skoldagen innan avslutningen. Då blir det skattjakt, mys och avtackning av 3:orna som byter skola i höst.

Kram!

1 kommentar:

  1. Tror att det har varit för mycket den sista tiden, för jag känner likadant! Och nu den här veckan när jag får tid att göra vad jag vill, då orkar jag inte!:(
    Ta hand om dig!
    Kram grodmamman

    SvaraRadera