tisdag 14 juni 2011

Sista skoldagen!

Vi hoppas på sol i morgon!


Ja så har mina fina elever gått sin sista "riktiga" dag i skolan, hela ettan är avklarad och alla har varit så duktiga. I morgon är det skolavslutning och vi ska sjunga "Barfotavisan" för alla elever och föräldrar. Jag kommer säkert gråta för jag kommer sakna mina sötisar så mycket. Det blev en lång arbetsdag idag, jag har plockat i klassrummet, packat. Sedan har jag skrivit 24 små kort och slagit i 24 rosenbönor som barnen ska få i morgon. Efter jobbet åkte jag ner på stan, där köpte jag födelsedagspresenter till Edvin (fyller 12 på fredag) och en klänning och bikini till mig. Sedan tränade jag och solade efteråt, skönt!

Efter i morgon är det 2 arbetsdagar kvar, torsdag innehåller datautbildning och fix i klassrummet. Fredagen innehåller planering inför HT-2011 med nya arbetslaget. Nu ska jag surfa lite :-)

Kram!

1 kommentar:

  1. Vad rart av dig att ge barnen en varsin gåva.

    Ha det fint

    SvaraRadera