lördag 18 juni 2011

Kantsten


Det händer saker både ute och inne här i skolan. Kantsten vi beställde till vår rundel har kommit. Nu håller Fredrik på med att sätta dit dom. Sedan ska det fyllas på jord och planteras blommor. Jag tänkte mig lavendel och något mer (som jag inte bestämt ännu) och i mitten ska det vara en fontän av något slag. Jag tycker att kantstenarna är ursnygga. Det kommer bli superfint när det är färdigt. Inomhus kämpar vi på med Edvins rum, ha ha. Nu är det nära...

Kram!

2 kommentarer:

  1. Jösses, vad ni grejar! Hur orkar ni?!?:)
    Här händer det knappt något för närvarande. Är så trött jämt, så jag orkar inte ta tag i något. Hoppas att semestern kan avhjälpa denna trötthet.
    Kram grodmamman

    SvaraRadera
  2. Åh så fint detta kommer att bli. Vad roligt!

    SvaraRadera