söndag 11 december 2011

Söndag.

Edvin med Calle Järnkrok.

Så har den här helgen snart gått. I fredags var vi i Norrköping på konsert med Caj Karlsson. Det var grymt bra. Har ni inte lyssnat på honom, gör det. Underbara texter.

Igår var jag, Edvin, min pappa och min systers pojke Alex i Gävle. Vi hälsade på min farbror och kusin sedan var vi på hockeymatch. Brynäs mötte Frölunda och vann med 4-3. Min kompis som är VD på ett dataföretag som sponsrar Brynäs hade fixat en överraskning åt Edvin. Innan match fick Edvin träffa Calle Järnkrok och så fick han en matchtröja, kul!

Idag är städa, tvätta, stryka på schemat. Sedan ikväll träna!


- Posted using BlogPress from my iPhone

1 kommentar:

  1. ja, det måste varit en fin överraskning det!
    Jag gillar det lilla "ordspråket" här nere!
    Kram

    SvaraRadera