lördag 3 december 2011

3:e december.

Julstämning på skåpet.

I morse var jag uppe tidigt. Edvin har handbollsträning 09:00 inne i stan, jag skulle vara med som hjälptränare åt en ny kille. Tyvärr kom han inte så jag åkte ner till gymmet istället. Körde på crosstrainern och så lite mage. Jag har lagt om min träning lite, mer kondition, deffning, mindre styrka. Crosstrainern och löpbandet blir flitigt använda nu :-)

Nu har jag precis sorterat och lagt in gigantiskt mycket tvätt. Två maskiner är hängda och en är i maskinen, sjukt mycket tvätt. Ikväll ska vi till goda vänner, ska bli grymt kul. Vi har hängt ihop i många år nu, alltid lika roligt när vi ses.

Kram!

1 kommentar:

  1. Vore perfekt att ha ett löpband när det regnar och blåser ute! Å andra sidan är det ganska skönt ute bara man har rätt kläder på sig. Finns det inga begränsningar för hur länge du får vara på löpbandet eller crosstrainern?
    Ha en trevlig kväll!
    Kram

    SvaraRadera