torsdag 15 december 2011

1 vecka kvar!

Nu är det en vecka kvar innan man får njuta av jullovet. Känns som om det är väldigt välkommet. Vi lärare har ju 45 timmars arbetsvecka, men den sista tiden (eller nästan hela terminen) har inte timmarna räckt till. Jag har jobbat mer än så... Många säger ju "Ni har det så bra som har lov", de tänker nog inte på att vi arbetar in loven med 45 timmars vecka och mer därtill.


Imorgon har vi julfest med jobbet. Det ska bli mycket roligt, vi ska äta god mat, spela paketspel och lite annat :-) Jag har lite huvudvärk idag. Igår skulle jag hämta vår projektor inne i "snicken". Någon hade ställt vagnen med projektorn långt in och belamrat med massor kartonger framför. När jag flyttade kartongerna så vippade en ljusramp och träffade mig i huvudet. Jag höll i en synth med båda händerna så jag kunde inte ta emot den. Har haft riktigt ont idag :-(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar