tisdag 13 december 2011

13:e December


Idag har vi haft lucia på jobbet. Det är 3:orna som lussar på vår skola. De var så duktiga och det var så fint. Alla sjöng och tog i, kul! Annars har vi haft matte, statistik står på schemat nu. Lite krångligt tycker många, men roligt. Efter jobbet åkte jag hem, fixade käk åt Vilgot och hans kompis Malte. Sedan skjutsade jag ut dom till hockeyträningen. Efter det åkte jag till gymmet, 1 timme på löpbandet och så solade jag.

Måste berätta hur det kan vara att bo i fd församlingsgård. I lördags när jag var i Gävle var det stort pådrag i kyrkan nästgårds, luciafirande. Fredrik och barnen var hemma. Plötsligt hör de hur någon öppnar dörren där nere och så hör de att det är folk i hallen. Fredrik går ner och det står ganska många personer i hallen, en säger: "Är det här det är lucia?" Ha ha, inte första gången det händer.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar