tisdag 20 december 2011

Blir nog jul i år med...

Idag stack jag från jobbet tidigt. Ut till stora köpstaden och köpa lite klappar. Sedan begav jag mig in till stan för fler inköp. Det var nästan fullt i parkeringshuset fast klockan bara var tre. Något jag stör mig på är folk som kör i snigelfart i parkeringshuset. man får typ köra på ettan för det går så långsamt, störande.... Iaf jag sprang runt på stan ett bra tag, släpade mig på slutet för påsarna var så tunga. När jag kände mig klar för dagen lastade jag in allt i bilen och gick ner på gymmet. Där tränade jag i två timmar, stenhårt, så skönt! Är inte riktigt färdig med alla inköp, men en god bit på väg är jag och det är ju skönt. 


Och så här mycket julklappar blir det inte :-)

Måste skicka massor kramar till en mamma till en elev. Jag fick en jättefin julklapp idag, tack så mycket fina du!

1 kommentar:

  1. Jag är hyfsat färdig med alla julklappsinköp, men har nog inget som är inslaget...
    Härligt att hinna med träning. Insåg häromdagen att jag får ta nya tag efter jul.
    Kram

    SvaraRadera