lördag 5 mars 2011

Lördag....

Fina Smeg-diskmaskinen har anlänt. Nu ska den bara installeras :-)


Idag har det varit fullt upp som vanligt :-) Dagen började med att jag vaknade vid halv 8 med solen i ögonen. Vilgot och Fredrik hade redan åkt på hockeyträning, jag drog mig en liten stund innan jag gick upp. Efter frukost plockade jag med kläderna, diskade (så tråkigt att diska för hand) och dammsög lite.

De fina robotarna (wall stickers)från Ferm living har satts upp i Vilgots rum, det blev coolt! Köpta på Designonline.

En stjärnkudde från Green gate, köpt hos Elsas hem, i Vilgots säng.

Vid 11.15 var det samling för avfärd till Motala och handbollsmatch. killarna gjorde en kanonmatch och vann med 21-9. När vi var hemma igen så kom min pappa och min syster med familj. Vi gick husesyn och fikade. Jag fick fin, fina blommor av dom. Fredrik har målat Melkers tak färdigt så i morgon blir det tapetsering. Nu ska vi bara slappa....

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar