söndag 6 mars 2011

Golvmålning och tapetsering.

Så här blev det med tapeten, nu är golvet målat och så ska det upp lister.

Idag har vi hunnit med att tapetsera Melkers rum och nu i kväll har jag målat golvet första varvet. Annars har vi hunnit med ett poolspel i hockeyn för Melker, fira Fredrik som fyller år idag och haft min mamma med sambo här på fika.

Idag var vi med om något irriterande vid 16-tiden. Det var någon "happening" i kyrkan som ligger nästgårds. Det kom massor med bilar och folk började köra in och parkera på vår tomt. Jag fick ge mig ut och tala om att det faktiskt inte var fri parkering där. Jag vill iaf inte ha massor folk som parkerar på min tomt. En gubbe backade över Vilgots kompositeklubba när han körde iväg! Vi talade om att den kostade runt 1000:-, som tur var höll den. Nu ska jag bara slappa ett tag och sedan sova tidigt. I morgon ska jag på matematikutbildning, kul :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar