fredag 25 mars 2011

Fredag, klassdisco och avslutning i hockeyn.

Edvin, eller DJ Moss som han kallar sig :-)

Skönt att det är fredag känner jag. I morgon ska jag sova länge, sedan blir det full fart. I kväll händer både det ena och andra. Melker har klassdisco med sin klass, vi är klassföräldrar så vi ska vara där och hjälpa till. Vilgot har avslutning i hockeyn. De ska träffas på Hangaren (en inomhus skatepark) och åka inlines, skate m.m Jag får skjutsa dit honom och Fredrik får ta discot. Edvin ska vara DJ på klassdiscot, kul tycker han :-)

I skolan idag har vi käkat våfflor, mycket uppskattat av barnen. Det är ju våffeldagen idag om nu någon har missat det. Jag ska försöka hinna och köpa penséer idag också. Förresten, jag får psykbryt på Eric Saades låt "Popular", barnen i skolan spelar den hela tiden, sjunger på den, den hörs på radion och hemma så sjunger grabbarna på den...*suck*

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar