måndag 7 mars 2011

Har hunnit mycket idag.

Målade Melkers golv ett varv igår.

Idag har det varit full fart. På förmiddagen var jag och en kollega på matematikkurs om bedömning. Mycket intressant, det blir 2 träffar till. Sedan hann jag ha en matematiklektion innan skoldagen var slut. Vid 14.00 var det dags för det första av mina 24 utvecklingssamtal, sedan hann jag med ett till vid 15.00. Så 2 är avklarade, skönt!

Jag var hemma vid halv fem och då lagade Edvin och jag pannkakor. Fredrik är i Tyskland på skolresa så vi får reda oss själv nu. Vid 18.00 var det dags för handbollsträning, vi har fått massor nya killar i laget och är nu 17 stycken. Idag var vi 15 på träningen :-) Vi hann även med stallet innan vi slängde oss i soffan. Idag orkar jag inte måla några golv, eller någon annan målning.

Kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar