söndag 25 september 2011

Vilgot 8 år!



idag fyller vår lilla prins 8 år. Kan inte fatta att mitt minsta barn redan är 8 år. Vilgot är född 6 dagar för tidigt. Jag vaknade på morgonen av att vattnet gick (en ny upplevelse med de andra två fick de ta hål på hinnorna). Jag ringde in till BB och de ville att jag skulle komma in med en gång, detta för att han inte hade fixerat sig utan låg och snurrade. Tvåbarnsmor som jag var så svarade jag, "ja ja, jag ska bara äta frukost först och sedan måste jag lämna brorsorna på dagis. Jag kommer när jag kommer". Vi kom väl in vid 10 och sedan är han född vid 13. Jag hade bara lustgas som bedövning och det gick bra.

I morse var vi upp vid 07.00 för att sjunga för honom. Han fick skateskor, lego, en LHC-halsduk och tröja, hockeytape och ett akvarium. Vi ska åka iväg och köpa stenar och växter sen och om några dagar blir det fiskinköp. Han blev nöjd över sina presenter :-)

1 kommentar: