fredag 30 september 2011

Jobbat idag :-)

Vilgot har äntligen tappat en framtand :-)

Idag har jag jobbat och det har känts helt ok. Det var skönt att vara tillbaka hos mina fina elever och kollegor igen. Men suck vad mycket arbete jag har att göra. Nästa vecka börjar jag med mina utvecklingssamtal. Hann faktiskt med att ta ut och prata med 3 elever idag (hann 1 innan jag blev sjuk), bra bra. Så nu på eftermiddagen hann jag med att skriva skriftliga omdömen om 4 elever och IUP. Jag var supereffektiv :-)

I helgen åker jag och Melker till Karlstad på hockeycup, lör-sön. Så det blir en hotellnatt och att hänga i en ishall hela helgen. jag ska ta med mig mössa och vinterskor + varm jacka. Det är samling 08.15 i morgon, i KARLSTAD!!!! Vi åker hemifrån vid 04.30, *suck* Men det ska bli roligt att se grabbarna lira lite hockey.

Kram!

1 kommentar:

  1. Hoppas att du är piggare. Inte kul att vara sjuk. Jag är klar med utvecklingssamtalen. Sedan ska jag ha alla skriftliga omdömen klara om två månader så det känns lugnt.
    Önskar dig en skön helg!
    kram Ullis

    SvaraRadera