torsdag 8 september 2011

Torsdag

Kaffe och Skånepepparkaka sitter fint nu!

Fortsatte på den inslagna vägen jag vandrat på denna vecka, fullt upp idag med...... Vi har haft utedag med alla 1:or och 2:or i Valla. 1:orna åkte hyrd buss medan vi med 2:orna kuskade lokalbuss med 44 st 8 åringar. Det gick jättebra, barnen var superduktiga men lite jobbigt är det allt. Sedan hade vi en underbar dag i Valla, med olika lekar/samarbetsövningar och grillning. Väl tillbaka på skolan igen var det bara att snabbt kolla över morgondagens planering och sedan bege sig in till stan och biblioteket. Där var det kurs i "alternativa läsverktyg", jätteintressant men jag var alldeles för trött för kurs. Kom därifrån strax efter 16.30, dödstrött. Men jag tog mig i kragen och åkte ner till gymmet, det var så skönt efteråt. Nu vilar jag i soffan, Fredrik och de två minsta är på hockeymatch. Edvin och jag ska kolla in true talent.

Kram!

1 kommentar:

  1. Beundrar dig att du orkar! Jag har inte prioriterat joggningen för fem öre den här veckan, har bara inte orkat och då vet jag ju ändå att det är sååå skönt efteråt. Nu är målet att komma ut imorgon...
    Kram

    SvaraRadera