lördag 12 november 2011

Lördag






Lördagmorgon och jag vaknade vid 07:30, hopplöst att sova på morgonen. Edvin blev hämtad av kompisen vid 08:30 för färd mot Linköping och handbollsträning. Jag ska hämta grabbarna i stan när den är slut vid 10:30. Jag har börjat tänka lite på advent och vad jag har för stjärnor, ljusstakar som passar in i huset. Kanske måste investera i lite nytt ;-) Nu är det ju inte långt kvar. Igår var Melker och jag en sväng till fina Hantverksgården som ligger några 100 meter från oss (perfekt). Jag köpte fina snören, en Ledbergstomte och svagdricka. Svagdrickan köpte jag mest för att det var en så fin flaska, inte för att jag gillar svagdricka :-)

Kram!

1 kommentar:

  1. Fina saker du köpte! Känns jättekonstigt att det snart är advent, jag tycker nyss jag började jobba efter sommarsemestern! //kram maria

    SvaraRadera