onsdag 16 november 2011

Förvirrad


Ha ha, tankspridd är bara förnamnet på vad jag varit idag :-) Har yrat runt ganska mycket på jobbet och glömt saker här och där. Dagen avslutades med att Edvins handbollstränare antagligen tyckte att jag var oerhört förvirrad, he he. Vi pratade med varandra om matcher, cuper och att de ska ut och bowla med laget. Men när jag pratade om en sak så pratade han om ena annan :-) När Edvin och jag åkte hem så stannade vi på Ica för att handla lite. Vi packade ner både det ena och andra, bla Zlatans bok och nya Pirates filmen. När jag skulle betala var inte mitt Visa-kort i plånboken. Jag fick ringa Fredrik som fick komma och lösa ut oss :-) Sedan kom jag på att i lördags när jag var ute lade jag kortet i min kavajficka, för att slippa ta med hela plånboken och väskan. Jag lade aldrig tillbaka det igen......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar