tisdag 15 maj 2012

Tisdag

En rolig dag på jobbet :) Vi har bland annat arbetat med sagor/berättelser och läsförståelse. De är så duktiga mina elever. Efter jobbet åkte jag och en kollega in till kommunhuset för en it-utbildning. Vi har ju fått interaktiva tavlor i klassrummen. Nu fick vi en inspirationsföreläsning om hur dessa kan användas i undervisningen. Det var en jättebra utbildning, är sugen på att pröva nu :) När jag ändå var på stan passade jag på att gymma, jag körde styrka och sedan sprang jag på löpbandet, skönt! Nu hockey, heja Sverige!

Vilgot sa något roligt idag:

Rolig kille :)

Vilgot: " På torsdag är det Christer Fuglesang-dagen" Jag: "Nej, Kriisti Himmelfärd" Vilgot: "Nää, då flög Christer till himlen" Jag: "Nej, det var Jesus som flög till himlen" Vilgot: "Ofta Jesus flög till himlen, han fick väl gå.......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar