lördag 20 augusti 2011

Lördag

Fönstret vid balkongen.

I morse fick vi gå upp skapligt tidigt. Vilgot skulle iväg och spelade sammandrag i fotbollen. De spelade tre matcher och var superduktiga :-) På eftermiddagen låg jag däckad med huvudvärk som tur var så gick det över. Fredrik skjutsade Melker på den första hockeyträningen, han är överlycklig över att hockeyn börjar igen (inte jag). I morgonbitti är det dags igen. Nu ikväll har barnen varit hos min pappa, Fredrik och jag har varit och käkat på restaurang. Jättetrevligt men servicen var urdålig. Vi fick vänta superlänge på att först beställa, sedan på maten, sedan på att de skulle plocka undan tallrikarna. Vi hade tänkt äta dessert men vi struntade i det, orkade inte vänta.....

Kram!

1 kommentar:

  1. Mycket är det när man är mitt uppe i allt med barnens aktiviteter. Vi har snart lämnat det stadiet, bara yngsta dotterns fotboll som jag är engagerad i. Märkligt nog kan man sakna det... //kram maria

    SvaraRadera