tisdag 8 februari 2011

Anemoner, tulpaner och pärlhyacinter


Jag älskar snittblommor :-) Mina absoluta favoriter är rosa eller vita ranunkler. Vita tulpaner är också fint. Jag skjutsade Vilgot till hockeyträning nyss och på väg hem igen stannade jag på Sjöviks handelsträdgård. Där har de så många fina blommor. Jag kom hem med vita tulpaner, två pärlhyacinter och anemoner, tyvärr hade de bara röda ranunkler. Det piggade upp mig att få lite fräscha blommor inne. Jag har varit hemma idag med, har fortfarande lite feber. Men i morgon blir det jobb igen, det är så trist att vara hemma. Håller tummarna för att febern försvinner.

Kram!

2 kommentarer:

  1. Hej:) Var ju tvungen att titta in i din nya blogg och kolla läget... ska försöka komma ihåg att lägga till den på länklistan sen bara. Har inte ork just nu.

    Kram Annica

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Vad fint ni bor, härligt hus! ♥

    Ja, visst är det underbart nu med alla blommor som man kan frossa i!

    Kram
    Mia

    SvaraRadera