tisdag 12 juni 2012

Vilken dag


This is me ;)

I skolan har vi haft en soft dag. I morse tog vi bussen in till trädgårdsföreningen. Där lekte eleverna i den fina parkleken och så köpte vi glass, mys! Vi kom hem lagom till lunch, efter lunchen tackade alla elever på skolan av 3:orna som byter skola till 4:an. Så inga vanliga lektioner idag :)

Jag åkte från jobbet strax innan 16, då åkte jag direkt till Team Sportia. Där var det beställning av LHC-kläder till nästa säsong. Efter det var fixat åkte jag hem och hämtade Melker som skulle till fotbollsträning. Edvin och jag åkte vidare mot Ikano-huset för inköp av kort och kuvert + fika, för efter detta (vid 18) var det dags för sommarfest med Vilgots klass. Edvin blev skjutsad till fysträning vid 19 och honom skulle jag hämta vid 20. På väg mot Edvin hade det hänt en olycka så jag fick åka värsta omvägen, med min tur hamnade jag också bakom en snubbe som körde 30 när det var 50. Jag hatar verkligen att ligga bakom någon som kör SAKTA!!!!! Nu är jag trött och fortfarande irriterad, blä!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar